Veel gestelde vragen

Heb je nog een vraag? Je zal alle informatie vinden over reservaties, interventies, prijzen, betalingen en facturen.

Veel gestelde vragen

Een probleem met je verwarmingsketel, sanitaire installatie, boiler of warm water? Een lek, een verstopte leiding of de verwarming die het niet doet? Wij helpen je graag uit de nood! Jij kiest het tijdstip waarop we langskomen: wij schikken ons naar jouw planning. Je duidt het geschikte moment aan wanneer je de afspraak online maakt.
Reserveer de interventie online zoals je een hotelkamer zou reserveren. Je betaalt pas nadien én je kan de afspraak zelfs annuleren of verplaatsen tot één uur voor de interventie en dat zonder kosten. Neem daarvoor rechtstreeks contact op met de technieker.

 

Onze techniekers voeren interventies uit van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18 uur. Je kunt de interventie 24/24u, 7/7d reserveren via onze website.

 

Heel eenvoudig! Duid met enkele muisklikken je probleem aan, vink het btw-tarief aan dat op je woning van toepassing is en beschrijf kort het probleem. Kies vervolgens het tijdslot waarin de technieker kan langskomen. Vul ten slotte je contact- en betalingsgegevens in om de reservatie te bevestigen.
De technieker zal je in de loop van de eerstvolgende werkuren telefonisch contacteren (of dezelfde dag indien de reservatie vóór 17 uur werd gemaakt) om het exacte ogenblik van zijn komst te bevestigen.

 

Door het type van het probleem in het reservatieveld aan te geven, geef je ons al een goed beeld van de depannage die moet worden uitgevoerd.
Je kunt echter altijd extra informatie aan de technieker geven zodat hij zich beter op de interventie kan voorbereiden.

Zo geef je extra informatie door:

  1. Op het ogenblik dat je de interventie boekt, kun je het probleem in enkele woorden omschrijven.
  2. Zodra de technieker je contacteert om de afspraak te bevestigen, kun je vanzelfsprekend nog meer details geven.
  3. Je kunt eveneens een of meer foto’s bij je interventieaanvraag voegen. Daardoor kan de technieker de juiste wisselstukken meebrengen en de herstelling efficiënt uitvoeren.
 

Je reservatie met een kredietkaart bevestigt je interventieaanvraag. Je reserveert zoals je een hotelkamer zou reserveren. Wij bieden je een vaste prijs aan op basis van de informatie die je ons doorgeeft. De kosten worden niet gecrediteerd bij de reservatie maar pas na de interventie.

 

De kosten worden pas gecrediteerd op het ogenblik dat de interventie is afgehandeld en door jou is goedgekeurd. Je betaalt nooit vooraf.

 

Ons tarief omvat alles wat nodig is om de depannage op basis van je beschrijving uit te voeren, inclusief de verplaatsingskosten, werkuren en alle wisselstukken en benodigdheden die de technieker bij zich heeft. Indien je foto’s stuurt en meer details opgeeft, zal de technieker al het nodige materiaal kunnen meebrengen.

De wisselstukken zijn niet in het forfait inbegrepen. Mocht het absoluut noodzakelijk zijn een essentieel onderdeel te vervangen, dan zal de technieker een aanvullend bestek voor dit onderdeel opmaken alvorens verder te werken. Je kunt dit bestek aanvaarden of weigeren. Indien je akkoord gaat, zal de technieker het onderdeel bestellen en het verdere verloop van de interventie met je bespreken.

 

Ja! Met 15 jaar ervaring en meer dan 30.000 interventies op de teller, weten onze techniekers hoe ze je kunnen helpen. Dankzij deze ervaring kunnen wij forfaitaire prijzen bieden. Zo ben je meteen gerust en kun je je met andere zaken bezighouden dan een probleem met de verwarming of een lek.
Wij staan garant voor de prijs die je bij de reservatie hebt ontvangen én voor het tijdstip dat je hebt gekozen. Wij respecteren dit engagement!

Mocht onze gecertificeerde technieker een probleem ontdekken dat buiten het kader van de oorspronkelijk aangevraagde interventie valt, dan beslis je samen met de technieker over de beste oplossing. De technieker kan je meteen een bestek geven voor een extra interventie of voor mogelijke extra onderdelen of wisselstukken.

 

Zodra de gecertificeerde technieker is aangekomen, maakt hij ter plaatse een snelle analyse en hij zal je vragen de interventie te bevestigen. Hij begint aan de interventie en houd je op de hoogte van het verloop. Mocht het nodig zijn een onderdeel te vervangen, zal hij je akkoord vragen voor een aanvullend bestek. Zodra de depannage is uitgevoerd, overloopt hij deze samen met jou alvorens je definitieve goedkeuring te vragen.

 

Zodra de interventie is afgelopen en door jou is goedgekeurd, wordt de betaling uitgevoerd en zal je in de loop van de volgende dagen de factuur van de technieker ontvangen.

Voor de bijkomende kosten (zoals een wisselstuk of een interventie voor een ander probleem) ontvang je een afzonderlijke factuur op basis van het bestek dat je hebt aanvaard.

 

Klantendienst
Betaalopties
Mastercard Visa